08 octubre, 2012

La senda

Español

Dibujé esto muy tarde la otra noche. Junta en él tres de mis cuentos, pero simplemente me apetecía dibujarlo.
 
English

I drew this really late the other night. It brings together  three of my tales, but I just wanted to doodle it.

Vahlia has attracted The Taker´s attention...
Me intriga y fascina el concepto de vagar por un bosque enorme y oscuro... Casi todos mis cuentos preferidos suele incluir un episodio así. Los bosques están llenos de cosas extrañas que desafían nuestro sentido de la proporción.

Es aún mejor si estás siguiendo una luz misteriosa por una senda que no se puede ver.

Y tengo que reconocer que tengo un no-sé-qué con teteras que resultan prodigiosas o en las que habitan algos prodigiosos.
I am thrilled by the concept of wandering through a huge dark forest... Almost all my favourite stories involve an episode like that. Forests are always full of strange things that defy or sense of proportion.

It is even better if you are following a mysterious light through path that can’t be seen.

And I have to admit that I have a thing for teapots that turn out to be prodigious or which happen to be inhabited by prodigious things.
















ღLeticia

No hay comentarios: